Jaminan 100% Wang Dikembalikan

No.1 di AsiaBismillah

Pelanggan A : Saya tak bersedia nak sain apa-apa lagi, dan perlukan masa untuk lihat dan fikir dahulu.

Agen H : Saya setuju tu, tetapi jika anda sain sekarang dan saya submit dokumen ini secepat mungkin…walaupun duit sumbangan/caruman anda belum beri lagi..syarikat akan bayar pampasan sehingga max RM500,000 jika berlaku kematian akibat kemalangan.

Pelanggan A: Walaupun duit sumbangan/caruman belum bagi lagi?.. Biar betul.

Agen H : Betul lah..Takkan saya nak tipu..Dengan syarat bayaran/sumbangan/caruman mestilah dijelaskan dalam masa 3-5 hari bekerja.

Pelanggan A : Tetapi saya perlukan masa untuk berfikir.

Agen H : Bagaimana kalau saya beri jaminan 100% wang akan dikembalikan dalam masa 15 hari untuk anda lihat, fikir dan kaji semua itu?

Jika dalam masa 15 hari selepas menerima polisi tersebut..Anda tidak berpuas hati..Anda hanya perlu pulangkan polisi kepada saya dan syarikat takaful akan pulangkan wang anda semula dalam bentuk cek. Boleh boleh.

15 hari jaminan wang dikembalikan100% wang dikembalikan

Pelanggan A : Oh, ye ka, kalau camtu kat mana saya nak sain.

★Free Quotation http://wp.me/P2Za5l-1qu ★
★Free Consultation http://wp.me/P2Za5l-1Nx ★
https://hazlytakafulge.wordpress.com/
✆HOTLINE CARE – 012-535 8469 / 012-535 8470 (Hazly Agensi)

Cepat Bertindak Sekarang !!!
Sementara Anda Masih Sihat !!!
Jangan Terlepas Lagi Peluang Yang TerBaik.!!!

Bilakah anda perlukan Kad Perubatan?

Ketika anda masih sihat.

Bilakah Kad Perubatan tidak lagi dapat anda miliki?

Apabila anda sudah sakit atau ditimpa kecelakaan. Sudah terlambat.

Adakah anda ingin kami bantu sebelum terlewat?

Sila SMS ( I Nak ) ke 0125358469.

Kami akan menghubungi anda untuk membuat temujanji.

Sila klik di bawah untuk mengisi borang mendapatkan quotation percuma.

quotation (1)

Best takaful operator 7