Susu Anak Dan Takaful

header masalah dan solusi2

Ali : Saya nak kena balik rumah nak beli susu anak?

Shah : Okey, bawa motor elok-elok..selamat Ali..

Belum sempat Ali beredar terempak dengan sahabat beliau yang juga agen takaful..

Agen T : Ali..Nak ke mana tu ?

Ali : Nak balik sat nak kena beli susu anak..

Agen T : Duduk kejap nak sembang sikit pasal simpanan untuk masa depan.

Ali : Hang , sembang la dengan Shah dulu..aku dah lambat nie..nanti kita sembang
kemudian.

Agen T : Okey..sebelum tu sain sini jab…kalau jadi apa-apa…tak risau sangat..

Ali : Sain !!! kat mana nak sain…aku nak cepat nie…Anak aku dah teriak, susu dah habis..bayaran camner???

Agen T : Tandatangan kat sini…pasai bayaran kita bincang kemudian..

Ali : Okey dah..aku gerak dulu…Assalamuaikum..

Shah dan Agen T : Walaikumsalam..

Selang beberapa jam masuk whatsapp daripada Shah…mengatakan Ali telah
maut kerana terlibat dalam kemalangan.

Agen T : Shah…betul ke nie?

Shah : Betul la…Camner Agen T..Boleh klaim ke ?..

Agen T: Innalillahiwainnailaihirojiun…Aku akan cuba submit..

Nak Tahu Sambungan Kisah Ini?

Hubungi / Whatsapp segera untuk quotation percuma.
✆ 012-535 8470 | 012-535 8469

www.takaful4you.me
www.hazlytakafulge.wordpress.com

simpanan untuk anak

By hazlyagensi